14.8.2007

Seppo oli mediassa

Seppo pääsi mediaan kertomaan säteilystä. Eilen olin Sepon pojan kanssa puheissa, kun
olin kaupoilla tavoitteena kannettava - ja tietysti järkkäri Pentax. Viksu poika/mies.

Mikalle on vittuiltu - hui - , mutta näinkin sen voi kokea, kun vanhat likaiset, katkerat miehet arvostelevat puolitoistakuukautisen pojan kuvien julkaisemista OMASSA nettipäiväkirjassa - oman pojan!

Kun oon kattellu noitten katkerien skribendenttien juttuja, tuntuuu oikeesti siltä, että "kun mää oon niin saatanan viksu, niin mää voin heittää kehiin, mitä tahaan, kun mää oon niin saatanan viksu, ja kun kaikki ei oo sitä vielä huomannu".

Mentaaliongelmaisuus on aikamme ongelma - mitä kullakin. Mutta on se lapsellista, että kypsään ikään ehtineet kävyt alkaa opettaa, mitä blogin pitää sisältää, tai pikemmin, mitä se ei sais sisältää. Ei siis tajuu - "tää on tää maailma, niin - mitäs läksit. Kikkeliskokkelis, maailma on hieno paikka - kysykää Pärnäsen korjaamolta. (pulttiboisia vapaasti).

Ei kommentteja: